Hjælp & Support
Kontakt os
Hjemmeside & Medlemsportal
Problemer med login, profil, certifikater eller andre tekniske spørgsmål
Vi svarer normalt inden for 24 timer
Generelle spørgsmål
Medlemskab, arrangementer, frivilligt arbejde og andre forespørgsler
For alle andre henvendelser
Ofte stillede spørgsmål
Jeg kan ikke logge ind - hvad gør jeg?
Kontroller at du bruger den korrekte e-mailadresse og adgangskode. Hvis du har glemt din adgangskode, kontakt os på support@kattekøbing.dk, så hjælper vi med at nulstille den.
Hvordan fornyer jeg mit medlemskab?
Betal 250 kr. via MobilePay (865098) eller bankoverførsel (Reg.nr. 9056, Konto 4583769477). Husk at skrive din e-mailadresse i kommentarfeltet. Dit medlemskab bliver opdateret inden for en uge.
Mit medlemsbevis viser “Status: Udløbet” - hvorfor?
Medlemskaber udløber årligt. Hvis du nyligt har fornyet, kan det tage op til en uge før systemet opdateres. Kontakt os hvis der er problemer.
Hvordan ændrer jeg mine profiloplysninger?
Klik på “Din profil” kortet på dashboardet, eller brug navigationen øverst. Her kan du opdatere dit navn, telefonnummer og nyhedsbrevspræferencer.
Teknisk information
Støttede browsere
- • Chrome (anbefalet)
- • Firefox
- • Safari
- • Edge
Mobilenheder
- • iOS Safari
- • Android Chrome
- • Responsivt design
- • Touch-venlig interface
Teknisk support: Medlemsportalen er udviklet og vedligeholdes af frivillige for Kattekøbing. For tekniske problemer, kontakt support@kattekøbing.dk.